piątek, 10 kwietnia 2015

Liebster Award #6

Bardzo dziękuję za nominację http://the-dark-side-of-life-niall.blogspot.com. Zapraszam na jej bloga, jeśli ktoś ma ochotę na opowiadanie z Niallem. ♥

1. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwy/a?
Hah, odpowiadałam już na to pytanie na wattpadzie, ale cóż, zrobię to raz jeszcze. :3
Myślę, że jestem osobą dość wrażliwą, i wydaje mi się, że wiele jest takich rzeczy. Nie musi to być coś wielkiego typu: wyjazd na jakieś egzotyczne wakacje. Czasem wystarczy jakiś uśmiech od obcej osoby, zapach biblioteki, drobny gest… cokolwiek.
2. Co jest celem twojego życia?
Nie mam jakichś wygórowanych celów. Chciałabym mieć męża, dzieci, przeżyć życie w ten sposób, żeby za parędziesiąt lat powiedzieć sobie: „Hej, chyba jednak zostawię coś po sobie!”.
3. Jaka jest twoja ulubiona książka i ulubiony autor/ka?
Uwielbiałam trylogię Maggie Stiefvater „Drżenie” (coś podobnego do „Zmierzchu”, tyle że o wilkołaku), ale „Adwokat” Philipa Margolina (polecam!) sprawił, że absolutnie i bez pamięci zakochałam się w kryminałach i zamierzam tę miłość pielęgnować.
4. Kto jest twoim ulubionym aktorem i aktorką?
Aktor(zy) – Leonardo DiCaprio i Nicolas Cage (nie każ mi wybierać, bo nie umiem :3)
A co do aktorki, to idk, wolę facetów, ale chyba Julia Roberts. :D
5. Jakby wyglądało twoje idealne życie?
Idk, nie zastanawiałam się nad tym i chyba nawet nie chcę.
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Bycie szczęśliwą.
7. Ulubiony smak lodów.
Jagodowe. :3
8. Czy chciałbyś/abyś być sławny/a?
Na to pytanie też odpowiadałam, lmao. Tym razem przekopiuję. :3
Gdyby to wynikało z tego, że ludzie by mnie szanowali za to, co robię i że robię to dobrze, to tak.
9. Jakie chwile są najbardziej ulotne?
Te piękne, rzecz jasna. :')
10. Czy boisz się mówić otwarcie o swoich uczuciach?
Mam z tym okropny problem. Chyba w ogóle nie potrafię ich okazywać.
11. Trenujesz jakiś sport? Jaki?
Przewracanie się z boku na bok na kanapie i przewijanie tl na tt. Osiągnęłam w tym mistrzostwo świata.

Jako że nie pamiętam już, kiedy ostatnio tak normalnie zrealizowałam nominację, zrobię to teraz.

Moje pytania:
1. Czekolada mleczna, biała czy gorzka?
2. Trzy rzeczy, które chciałbyś/-abyś zrobić przed śmiercią?
3. Jesteś raczej pyskaty/-a czy wolisz "siedzieć cicho"?
4. Piosenka, która rozbudza w Tobie największe emocje?
5. Co darzysz sentymentem?
6. Masz jakieś fobie?
7. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?
8. Gdybyś miał możliwość przeniesienia się w czasie do innej epoki, to jaki okres w historii by to był i dlaczego?
9. Jesteś imprezowiczem/-czką czy domatorem/-ką?
10. Jesteś przesądny/-a?
11. Jaki kraj najchętniej byś odwiedził/-a?

50 minut się głowiłam nad tymi pytaniami. ;3 Są jakie są, teraz nominowani. Prawdopodobnie nie będzie ich 11, bo co do blogów, które przeglądam, jestem bardzo wybredna, a do tego mam mało wolnego czasu, więc to poniżej to starannie wyselekcjonowane grono. ;) Kolejność przypadkowa. x

Moje nominacje:
Teraz te wattpadowe. :3

No, prawie się udało. ;3

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że prawdopodobnie złamię zasady tego konkursu, czy jakkolwiek to nazwać, ale niestety nie bawię się w takie rzeczy za bardzo. Po prostu odpowiem Ci na te pytanie tutaj, bo dlaczego by nie odpowiedzieć? Dziękuję za nominacje <3
    1. Czekolada mleczna, biała czy gorzka?
    Totalna wyznawczyni mlecznej czekolady ;o Gorzka za gorzka, biała za słodka. Mleczna to cud ;3
    2. Trzy rzeczy, które chciałbyś/-abyś zrobić przed śmiercią?
    Napisać książke, pojechać do Machu Picchu, zakochać się z wzajemnością (tak mocno, mocno, intensywnie i prawdziwie)
    3. Jesteś raczej pyskaty/-a czy wolisz "siedzieć cicho"?
    Zależy dla kogo, jak nie widzę protrzeby, albo czuję się przy kimś niekomfortowo to siedzę cicho. Ale jak już zaczynam czuć się z kimś dobrze, to ohoo lepiej się chować :D
    4. Piosenka, która rozbudza w Tobie największe emocje?
    Jest ich wiele, bo kocham muzyke. Ale taka która zawsze mi przychodzi do głowy i słucham jej jak mam doła to "Esmeralda" Ben Howard (po prostu nie dośc, że jest piękna to jeszcze wartość sentymentalna ;o)
    5. Co darzysz sentymentem?
    No właśnie muzyke, ksiązki. Moje ukochane płyty, zdjęcia. Miejsca, osoby. Jestem bardzo sentymentalna xd
    6. Masz jakieś fobie?
    Pająki, totalnie. Mocno też rekiny, mniej klauny i ciemność. Bardziej ossobiście, to okropnie boję się stracić ludzi których kocham.
    7. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?
    Rodzinna działka, zdjęcia.
    8. Gdybyś miał możliwość przeniesienia się w czasie do innej epoki, to jaki okres w historii by to był i dlaczego?
    Średniowiecze, bo Assasin, Leonardo Da Vinci, Sforzowe itd xd Kocham tą całą magiczną otoczke średniowiecza. I tak, wiem, że było tam brudno i śmierdziało. No ale średniowieczne Włochy, Hiszpania *o*
    9. Jesteś imprezowiczem/-czką czy domatorem/-ką?
    Zależy. Kocham siedzieć w domu, z książką, filmem, herbatą. Ale kocham też imprezy i jak już na jakąś pójde to bójcie się Boga wszyscy Ci którzy są ze mną haha! Nie no, jestem fajna na imprezach :D
    10. Jesteś przesądny/-a?
    Nieee
    11. Jaki kraj najchętniej byś odwiedził/-a?
    Paryż <3

    A więc tak, tyle o mnie! Jeszcze raz przepraszam że tutaj, ale nie bawie się w to. Chciałabym po prostu odpowiedzieć na pytania no i mam do Ciebie kilka pytań!

    1. Ile masz lat?
    2. Ulubione danie na caaałym świecie?
    3.Ulubiona książka?
    4. Jak słuchasz muzyki? Cały czas, tylko jak idziesz spać, czy jak?
    5.Twoje zainteresowania, co kochasz robić na codzień
    6.Masz zwierzątko?
    7.Jak traktujesz przyjaciół? Wisi Ci to czy bedą, czy bardzo starasz się ich zatrzymac?
    8. Palisz, pijesz?
    9.Ulubiona osoba na całym świecie?
    10.Jaki styl ubierania się kochasz?
    11.Piosenka, która zawsze będzie w Twoim sercu?

    Ogólnie chciałabym Cię lepiej poznać! I dziękuję, ze czytasz mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 00:11, a ja nie mogę spać, tak.
      Zacznę może od tego, że miło mi, że odpowiedziałaś na moje pytania tutaj i dziękuję za te pytania do mnie. To miłe. ♥
      1. Ile masz lat?
      W Dzień Chłopaka (mało kto wie, że jest to także Międzynarodowy Dzień Tłumacza ;3) skończę 16.
      2. Ulubione danie na caaałym świecie?
      Idk, lubię jeść, więc mogłabym tu wpisać prawie wszystko, ale w pierwszej kolejności pomyślałam o kurczaku z ryżem i gotowaną marchewką mojej mamy. :D Poza tym wszystkie surówki i sałatki, gdyż jestem raczej roślinożerna. :3
      3.Ulubiona książka?
      Jak wyżej. :)
      4. Jak słuchasz muzyki? Cały czas, tylko jak idziesz spać, czy jak?
      Dzień bez muzyki to dla mnie dzień stracony. Słucham jej, kiedy tylko mogę, a ze słuchawkami się praktycznie nie rozstaję.
      5.Twoje zainteresowania, co kochasz robić na codzień
      Pisać, czytać, tłumaczyć piosenki. Tak, jestem nudziarą. .-.
      6.Masz zwierzątko?
      Domowe nie.
      7.Jak traktujesz przyjaciół? Wisi Ci to czy bedą, czy bardzo starasz się ich zatrzymac?
      Na siłę nikogo nie zatrzymam, ale fajnie, że ich mam.
      8. Palisz, pijesz?
      Piję kawę, ale to chyba nie grzech. :D Poza tym jestem "czysta", można powiedzieć, ;)
      9.Ulubiona osoba na całym świecie?
      Mama, mimo że kłócimy się prawie codziennie.
      10.Jaki styl ubierania się kochasz?
      Nie interesuję się modą, więc trudno mi powiedzieć. .-. Ale najwygodniej mi w dresach, wiadomo. ;3 Poza tym lubię, gdy ktoś potrafi zrobić "coś" z niczego i pozornie brzydki ciuch dopasować w ten sposób, że prezentuje się efektownie.
      11.Piosenka, która zawsze będzie w Twoim sercu?
      Oh, trudno powiedzieć. :D Chyba Angels Robbiego Williamsa, bo to piosenka, która zawsze do mnie wraca. Mogę jej nie słuchać przez pół roku, a i tak do niej prędzej czy później wrócę. Poza tym mam z nią miłe wspomnienia. ♥ A btw, Robbie... *.*
      Jeszcze raz dziękuję i śmiało pisz na mojego twittera (@wildestdream99) albo maila (paulinaandrzejewska01@gmail.com). xx

      Usuń