niedziela, 1 listopada 2015

kilka informacji


  • żyję
  • ...jeszcze
  • nienawidzę liceum
  • posta piszę tylko po to, żeby poinformować, że się nie wyrobiłam
  • przepraszam, bo może to moja wina
  • (może jestem zbyt słabo zorganizowana or sth)
  • dodam coś, jak tylko znajdę czas, bo nie wynika to z braku chęci czy pomysłów
  • nie musicie na tego posta odpowiadać, dajcie tylko znać, że przeczytaliście, wyświetlając go
  • z wiadomych przyczyn rozdział na "Breathe me" nie pojawi się przed przyszłym weekendem
  • jestem bardzo bardzo bardzo wdzięczna za wsparcie od was ♥
  • trzymajcie za mnie kciuki, żebym się w tym tygodniu nie zastrzeliła
P.

13 komentarzy:

  1. Tak, ja chyba też jestem zbyt niezorganizowana, bo zupełnie na nic nie mam czasu... i zgadzam się - ja też nienawidzę liceum...
    Czekam na kolejnego posta ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z ciekawości – na jakim profilu jesteś?

      Usuń
    2. Biznesowo - menadżerskim xD Wiesz, matma, geografia i WOS :D
      Też bardzo chciałam iść na profil językowy, ale w mojej okolicy nie ma liceum o takim profilu, a już męczące były dojazdy do gimnazjum, więc sobie odpuściłam xD Najbliższe miałabym w Poznaniu, a mieszkam 40 km od Poznania, więc z jednej strony Ci zazdroszczę, że miałaś możliwość pójścia do takiego LO :D

      Usuń
    3. Haha, ja mieszkam 80km od Poznania. :D Wiesz, zbyt wielkiego wyboru nie miałam, bo w Lesznie są 4 licea, z czego 2 porządne. xD Ale swoją drogą, to po kierunku biznesowo-menadżerskim będziesz miała potem większy wybór studiów niż ja, haha. xx

      Usuń
    4. Taaa, planuję Stosunki Międzynarodowe, ale bardzo chciałam iść na lingwistykę xDDD
      No cóż, cieszmy się z tego, co mamy :D
      Chodzisz do LO do Poznania czy do Leszna? :D

      Usuń
    5. W Lesznie, mam do Leszna bardzo blisko. ☻ xx

      Usuń
  2. tez jestem w liceum i to jest masakra wiec co przezywasz

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nienawidzę technikum, u siebie dłużej nic nie wstawiłam, także... nie zamartwiaj się, głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje liceum to już nie przelewki jestem na biologii i chemii i tylko kiedy wracam do domu chce wpakować się do łóżka ale niestety trzeba jeszcze zrobić zadanie domowe bo nie wystarczy ze przez 7-8 godzin siedzimy w szkole i się uczymy. A ty na jakim jesteś profilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na lingwistycznym (po ludzku: językowym) i czasami nie wyrabiam, dlatego podziwiam osoby z biol-chema. W gimnazjum jako tako dawałam sobie radę z biologią i chemią, ale w liceum to koszmar. :[

      Usuń
  5. Rozumiem cię ;) spokojnie, znajdziesz czas jeszcze, najpierw twoje sprawy później my. Naprawde nie musisz przepraszać tym bardziej że nic się nie stało. Trzymam kciuki za Ciebie i powodzenia w szkole❤ Życze jeszcze duużo weny :')
    ~A.D❤

    OdpowiedzUsuń