piątek, 24 października 2014

Krótka, aczkolwiek dość ważna informacja :)

Postaram się ograniczyć do minimum, żeby Was nie zanudzić. ;)
Nie sądziłam, że kiedyś to napiszę, ale w tym tygodniu nie pojawi się żaden post. :'( Miałam po prostu bardzo zalatany tydzień i nie byłam w stanie niczego napisać. #brakczasunawszystko Terminy mnie gonią. Szkoła, konkursy, dodatkowe lekcje, lektury... Nie ogarniam tego wszystkiego. Mam jednak coś w planach, ale kompletnie nie wiem, kiedy będę mogła to napisać, a potem opublikować. Niektórzy z Was mają blogi, więc wiedzą, jak to jest. A nie jest łatwo, niestety. :( Mam nadzieję, że mnie nie zostawicie i że "spotkamy" się wraz z następnym postem. Bardzo przepraszam, za tę przerwę. Miłego weekendu życzę. :***
A teraz, skoro u mnie nic się nie pojawi, chciałabym Was serdecznie zaprosić na blogi moich czytelniczek. ;) Żeby nikogo nie wyróżniać, wymienię je w kolejności, w jakiej zaczęłam je czytać. :)

1 komentarz:

  1. Naprawdę wiem jak to jest i doskonale Cię rozumiem. Tak naprawdę też jestem aktualnie w bagnie i nie mam pojęcia kiedy znajdę wolny czas. A to test, konkurs, dodatkowe zajęcia, nauka... Masa roboty. Lecę czytać Louisa i bardzo dziękuję za "reklamę" <3

    OdpowiedzUsuń