niedziela, 8 marca 2015

1. ROK

Jeśli nie czytaliście jeszcze 9. części Harrego, to odsyłam Was do poprzedniego posta. :)

Może na początek serdeczne życzenia z okazji Dnia Kobiet. Dużo uśmiechu. :))

Przechodząc do rzeczy, to... za jakieś trzy godziny minie dokładnie rok istnienia tego bloga. :') Świetnie mi się teraz wspomina ten czas. Jaki miałyśmy ubaw z przyjaciółką, zakładając go. :D To była zdecydowanie jedna z najbardziej spontanicznych rzeczy w moim życiu. ^^
W przeciągu tych 365 dni raz było lepiej, raz gorzej. Nie chcę tu nikogo wyróżniać, ale są osoby, które wspierały mnie szczególnie, za co bardzo im dziękuję. Tego bloga dawno by nie było, gdyby nie Wy. ♥ Dziękuję też wszystkim tym, którzy są tu niedawna. Mam nadzieję, że zechcecie tu zostać. ;) ♥
Z tej okazji chciałabym zrobić małe podsumowanie, głównie dla siebie, żeby za jakiś czas tu wejść i sprawdzić tzw. “progres”. ;)
[wystarczy kliknąć “Czytaj więcej »”, żeby je zobaczyć, jeśli Was interesuje ;)]

No więc tak:


  • Udało mi się pozyskać 15 obserwatorów, co wydaje mi się być dobrym wynikiem. Gdyby za rok było chociaż pięciu więcej, to bym się cieszyła. :) (Hah, za rok sprawdzimy. ^^)
  • Łączna liczba wyświetleń wynosi 54 981, z czego pokaźny ich skok nastąpił w grudniu, co dość wyraźnie obrazuje wykres (stan statystyk na godzinę 16:53):
  • Tutaj liczba wyświetleń wg kraju:
  • No i to chyba najciekawsze, czyli najpopularniejsze posty. ;3 Bardzo w nich harrowo, ale mam w planach to zmienić. ;))
  • Liczba komentarzy w sumie wynosi 858. *.*
Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko: każde wejście, każde dołączenie do obserwujących oraz komentarze, no i... Do następnego posta. :)
Paulina
PS. Nie wiem, jak z jakością screenów, bo mój komputer nadal jest i naprawy, więc wszystko robione na tablecie. :/

8 komentarzy:

  1. To my Tobie dziękujemy za tego bloga i możliwość czytania czegoś tak wspaniałego. A nie przesadzam, bo kojarzę kilka blogów, gdzie imaginy pisane są średnio, marne pomysły, błędy... A tu jest tak... fajnie, idealnie <3 życzę Ci dalszych sukcesów, coraz to nowszych obserwatorów i czytelników. I dużo dobrego w dniu kobiet, Ty nasza mała zdolna pisarko. Więcej wiary w siebie życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww... Dziękuję. *.*
      Wiara w siebie faktycznie mi się przyda, więc życzenie bardzo trafione. ☺ ❤

      Usuń
  2. Wow, robi wrażenie :D patrząc na to, że blog ma już rok, także jestem jedną z tych osób, które są tu od niedawna i nigdzie się nie wybieram :D
    Już to pisałam nieraz, ale będę to powtarzać w kółko i w kółko, że jesteś genialną pisarką :)) naprawdę wierzę w to, że jak za parę lat wejdę do jednego z salonów empiku, zobaczę twoje książki na półce z bestsellerami ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejnego imagina ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga <3 trafiłam na niego stosunkowo niedawno, bo dopiero wtedy, kiedy zaczęłaś pisać imaginy na "Najlepsze polskie imaginy One Direction", od tego czasu przeczytałam chyba wszystko, co tu napisałaś :D pomimo faktu, że Directioner raczej nie jestem, to uwielbiam czytać to, co tu tworzysz i codziennie zaglądam, czy pojawiło się coś nowego :D Gratuluję świetnych statystyk, oby tak dalej :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w pewnym sensie fajne, że jesteś tutaj, mimo że nie jesteś Directioner. Tzn., mam na myśli to, że miło wiedzieć, że ktoś tu wchodzi nie tylko dlatego, że są to imaginy o one direction, lecz dlatego, że są to moje imaginy. Dziękuję. ♥

      Usuń
  4. I znowu komentuje dużo później niż czytam, no ale... w tym momencie dziękować powinniśmy my. Za czas jaki nam poświęcasz. Za każdy imagin. Za serce włożone w tą pracę. Za emocje, których nie brakuje przy czytaniu opowiadań. Za oddanie się w pełni sprawianiu nam przyjemności. Za każdą łzę, którą mogliśmy uronić i za wiele, wiele innych. Jesteś wspaniałą pisarką i człowiekiem. Dziękujemy za ten rok. Życzę Ci aby kolejny był jeszcze lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń