piątek, 7 listopada 2014

Liebster Award #5

Wow, to już piąta nominacja. Nie spodziewałam się, że kiedyś dostanę jakąkolwiek, a tu już... piąta. :)

Serdecznie dziękuję http://blogonedirectionneverforget.blogspot.com/ za nominację. Samo to, że czytasz, wiele dla mnie znaczy. Dziękuję. :*
1. Jak zaczęła się twoja historia z 1D?
Niezbyt skomplikowanie. Zaczęło się od Kiss you (do dzisiaj uwielbiam tę piosenkę), potem zaczęłam obserwować parę stron na facebooku, a reszta wyszła sama. :)
2. Twój ulubieniec?
Z 1D Harry. ;)
3. Kim chcesz być w przyszłości?
Tłumaczem albo nauczycielką angielskiego.
4. Masz fobie?
Boję się ciemności.
5. Jakie płyty, książki i rożne gadżety z 1D posiadasz?
Mam ich ostatnią płytę i niecierpliwie wyczekuję Four, bo ją też zamierzam kupić. Poza tym mam jeszcze książkę (1D. Tacy właśnie są.), a z gadżetów to tylko (na razie) brelok.
6. Od kiedy jesteś Directionerem?
Od 1. grudnia zeszłego roku, czyli niedługo rocznica. :D
7. Co myslisz o tatuażach chłopców?
Podobają mi się, tylko żeby z nimi nie przesadzili, bo wtedy może przestaną. ;)
8. Ulubiona piosenka?
To dowaliłaś. :O Kompletnie nie mam pojęcia. Co chwila mi się zmieniają. :o No cóż, spróbuję coś wybrać. Na pierwszym miejscu moje ulubione dwie piosenki ever Angels Robbiego Williamsa i Give Me Love Eda Sheerana. Potem jeszcze Photograph (też Eda), Show You, The Weight i Life Of The Party Shawna Mendesa, nie obędzie się też bez The Vamps, czyli Somebody To You, Lovestruck i Cecilia (Can We Dance mam na dzwonku ;3), no i Rixton - Me And My Broken Heart. Dlaczego nie ma tu 1D? Bo zrobiłby się referat. ;3 Ale takie moje ever ever 1D to Story Of My Life, Half a Heart i Over Again. ;)
9. Czujesz sie czasem źle z tym że prowadzisz bloga?
Czasem tak. Jak na przykład publikuję posta, kiedy powinnam się uczyć, a tak się zdarza. :( Cóż, blog to też obowiązek. Mimo wszystko traktuję go raczej jako przyjemność i chętnie tu zaglądam. :)
10. Ulubiony kolor?
Ciemnozielony i indygo. :3
11. Jaki masz telefon?
Nieważne jaki. Ważne, że mnie wkurza. Nie będę mu robić, kurde, reklamy. :@

Jak znajdę czas, to może kiedyś kogoś nominuję. Zresztą. Wy wiecie, że czytam. :*
I jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję za nominację. :**** ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz