czwartek, 21 sierpnia 2014

Powrót Patrycji

Trzeci post jednego dnia. Szalejem. :D

Z tego miejsca chciałabym Was serdecznie zaprosić na bloga bliskiej mojemu sercu czytelniczki imieniem Patrycja. Była ze mną od samego początku. Poznałyśmy się przez jej bloga i w pewnym sensie przyczyniła się do powstania tego. Jednak jakiś czas temu swojego zawiesiła, lecz teraz powraca (mam nadzieję, że na dłużej) z nowym opowiadaniem, na które bardzo serdecznie Was zapraszam. Możliwe, że już byłyście jej fankami, a jeśli nie, to macie szansę nimi zostać. ;) A oto link:

Ja tymczasem lecę czytać. ;)

1 komentarz:

  1. Dziękuję!!!! Jesteś najukochańsza i najwspanialsza. Najcudowniejszy człowiek we wszechświecie. Nawet nie wiesz jaką ogromną radość sprawiłaś mi tym postem. Prosząc Cię o małą reklamę liczyłam na jakieś wspomnienie o moim blogu malutkim druczkiem na dole posta a tu o Jeszcze raz dziękuję ;**** <3

    OdpowiedzUsuń