wtorek, 8 lipca 2014

Liebster Award #1

Dziękuję za nominację Julii z http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com/. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Jestem jej ogromnie wdzięczna.♥♥♥

1. Masz jakieś największe marzenia ? 
Sądzę, że każdy takie ma, ale moim największym jest po prostu bycie szczęśliwą (cokolwiek to znaczy). Nic więcej.☺
2. Do jakich fandomów należysz ? 
Directioner od 1.grudnia 2013.♥ Miałam również taki okres, że prawie bym została Vampette, ale szybko mi przeszło, chociaż za The Vamps w dalszym ciągu bardzo przepadam. ;)
3. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z pisaniem ? 
Hm... Dziwna historia. Ostatni tydzień przed przerwą świąteczną siedziałam w domu z anginą. Aż w końcu nuda osiągnęła poziom ekstremalny i wpadłam na pomysł na opowiadanie. Miało być ono jakby takim czymś w stylu: "Spełnienie Marzeń Każdej Directionerki". Zapisałam cały 96-kartkowy zeszyt. :D
4 . Jakim językiem chciałabyś/chciałbyś mówić biegle ? 
Oczywiście angielskim. Po prostu kocham ten język. *.* No i jeszcze hiszpańskim, chociaż sama nie wiem, czemu. ;)
5 . Gdzie najbardziej chciałabyś/chciałbyś  pojechać ? 
Do Londynu i. Miami. :)
6. Ulubiony cytat ? 
"Pokusa będzie dzwonić bez końca, ale szansa może zapukać tylko raz". Nie wiem, czyj to. Nie pamiętam nawet, gdzie go znalazłam, ale jest świetny.
7. Od jak dawna piszesz ?
Dokładnie od 21.grudnia zeszłego roku, czyli już ponad pół roku.
8 . Jakie jest twoje hobby ? 
Wszystko, co związane z j.polskim i angielskim.
9. Masz jakąś fobię ? 
Potwornie boję się ciemności. To już nie jest nawet zwykły strach. Zdarzyło mi się nawet ryczeć, gdy wyłączyli prąd. ;)
10 . Skąd bierzesz pomysły na opowiadania lub imaginy ? 
Oj, różnie to bywa. Często z życia, czasem z filmów, książek czy piosenek, czasem po prostu siedzę bezczynnie i się nudzę, a pomysły same przychodzą. Pamiętam, że jak zaczynałam pisać, to robiłam sobie taki "myślowy spacer" po mieście i szukałam miejsc, w których mogłoby się zdarzyć coś ciekawego. Pierwszego imagina napisałam pod wpływem natchnienia podczas roznoszenia naszej gminnej gazety (do Czytelników: jak przyjdzie zima, to go tu zobaczycie. ;))
11 . Co chciałabyś/ chciałbyś robić w przyszłości ? 
Chciałabym pisać, ale wiem, że ciężko by mi było się wybić (zwłaszcza, że jakimś tam geniuszem nie jestem ;p), dlatego myślałam nad tym, żeby zostać tłumaczem książek i filmów (oczywiście z j.angielskiego), a jeżeli by mi się udało wyjechać i zamieszkać w Londynie, to mogłabym tam uczyć angielskiego takie małe szkraby. :D


Moje pytania
1. Co w sobie lubisz?
2. Skąd czerpiesz inspirację?
3. Od czego i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
4. Ile masz lat?
5. Jakie jest twoje motto życiowe?
6. Jakie masz plany na przyszłość?
7. Co zrobiłbyś/-abyś, gdyby 1D zamieszkali w Twoim mieście?
8. Kto jest Twoim ulubieńcem?
9. Jaka jest Twoja ulubiona muzyka? (gatunki, zespoły, wykonawcy...)
10. Do jakich fandomów należysz?
11. Co Cię najbardziej denerwuje?

Nominuję:




PS. Harry pojutrze. Wiem, trochę się ociągam, ale złapałam takiego lenia, że masakra. :O Przepraszam. :/ ☺

1 komentarz:

  1. Dziękuję i równię Cię nominuję :) http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń