niedziela, 20 lipca 2014

Liebster Award #3

Hej, hej. To znowu ja (już w domu). :) Na sam początek Liebster Award, a Harry dzisiaj lub jutro (zależy, czy się wyrobię do północy ^_^). Wszelkie dodatkowe informacje, jakie mam Wam do przekazania, pojawią się w notce pod nim.☺

Na sam początek ogromne podziękowania dla Jessici Hayley z bloga http://imaginy-o-5-seconds-of-summer.blogspot.com (wchodzić koniecznie!☺) za nominację. To wiele dla mnie znaczy; nie sądziłam, że kiedykolwiek jakąś dostanę, a tu proszę. Trzecia w miesiącu. Serdecznie dziękuję. :*** ♥♥♥

1. Czy należysz do jakichś fandomów?
Na razie tylko Directioner, ale zobaczymy, bo cały czas myślę. ;)
2. Gdybyś miała wybierać pomiędzy niewidzialnością a czytaniem w myślach, jaką moc byś wybrała i dlaczego?
Czytanie w myślach, bo wiedziałabym, co dana osoba o mnie myśli. Mogłabym też "prześwietlać" polityków i myślę, że przydałoby się to nie tylko mi, ale i całemu społeczeństwu. :D
3. Czy byłaś kiedykolwiek na koncercie sławnej gwiazdy? Kto to był?
Byłam z mamą na koncercie Bajmu. Tym się mogę pochwalić. Na razie tyle. :D
4. Wolisz ferie zimowe czy wakacje?
Wakacje. Po pierwsze, bo dłuższe; a po drugie, bo ciepło. ☼ B-)
5. Czy masz jakieś nałogi/nawyki ??
Nawyk bawienia się włosami. Nie panuję nad tym. Dlatego też koński ogon na mojej głowie nie utrzymuje się zbyt długo. :)
6. Wolisz psy czy koty? ^^
Koty. Psów się boję, zwłaszcza dużych. :(
7. Jaką dziedzinę sportu lubisz najbardziej?
Siatkówkę i piłkę ręczną.
8. Wymień swoje 3 największe zalety i wady ;)
Zacznijmy od zalet, bo z wadami pójdzie z górki.
1) towarzyska
2) wygadana
3) wrażliwa

1) leniwa (cześć, mamo! :))
2) "najpierw mówi, potem myśli"
3) czasem bezczelna
9. Czy masz ulubione zajęcie na zabicie nudy, które najchętniej robiłabyś bez przerwy? *u*
Chyba najbardziej, to pisanie, ale lubię też biegać, słuchać muzyki, czytać książki itd.
10. Co najbardziej cię denerwuje u innych ludzi? ^-^
Bezczelność (paradoks, bo sama taka czasami jestem :/) i chamstwo.
11. Jaki jest twój "codzienny rytuał"?
Zależy, czy siedzę w domu - jak teraz - czy chodzę do szkoły. We wakacje nie mam czegoś takiego, a w czasie szkoły, to myślę, że jest on taki sam jak u reszty uczniów na tym świecie. ;)

Niedobra ja. Znowu nikogo nie nominuję. xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz