wtorek, 8 lipca 2014

Liebster Award #2

Zostałam nominowana przez http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/. Serdecznie dziękuję. :*

1. Co jest ważniejsze , uroda czy intelekt ?
Będę szczera do bólu. Dla mnie ważniejszy jest intelekt, chociaż wątpię, żeby w dzisiejszych czasach istniała osoba, która nie zwraca uwagi również na wygląd.
2. Co cenisz w ludziach ?
Ambicję, pracowitość i wyrozumiałość.
3. Masz rodzeństwo?
Brata młodszego o 3 lata.
4. Ulubiony kolor oczu u chłopka?
Najpiękniejszy kolor oczu na świecie ma Zayn, *.* chociaż przyznam, że nie zwracam zbytnio uwagi na kolor. Spojrzenie ma być przenikliwe, żeby ciarki szły po plecach. Czy tylko ja czuję dreszcze, gdy w You&I jest zbliżenie na oczy Harrego? :O
5. Imię przyjaciółki/przyjaciela ?
Angelika i Martyna.
6. Grasz na jakimś instrumencie ?
Na flażolecie i dzwonkach, bo uczyliśmy się na zajęciach artystycznych. Jako tako muzycznie się nie dokształcam. :)
7. Ulubiona książka, film ?
Szczerze, to nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Potrafię wymienić kilka dobrych, ale takiego naj naj nie mam. Z gatunków, to komedie romantyczne i horrory. ;)
8. W jakim województwie mieszkasz ?
Wielkopolskim.
9.  Co ci się ostatnio śniło?
Rzadko mi się coś śni, bo za późno kładę się spać i jestem zbyt zmęczona, ale ostatnio chyba mi się śnił Harry i to był koszmar. Siedział tak u mnie w pokoju i patrzył na mnie przeraźliwie pustym wzrokiem, a ja nie wiedziałam, co mam mu powiedzieć. Czułam się okropnie, jakbym zrobiła mu jakąś krzywdę. :( Chyba za dużo się opowiadań napisałam po nocach.^_^
10.  Jaki masz kolor ścian w pokoju ?
Żółty.
11. Masz nałogi ?
Chyba jak każdej nastolatki w moim wieku, moim nałogiem jest internet, ale nie piję, nie palę i nie ćpam, więc myślę, że najgorzej ze mną nie jest. :D


Pozwól, że ja już nikogo nie nominuję, bo tych naj naj wybrałam w poprzednim poście. Oczywiście, że blogów, które przeglądam jest więcej, ale ci, którzy najbardziej na nią zasługiwali, już ją otrzymali. Właściwie, nawet miałabym jeszcze kilka, którym również by się ta nagroda należała, ale wiem, że osoby z tych blogów się w to nie bawią, więc przepraszam. :( ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz